Sjekkliste

Bestill standplass her

Bestill standplass i alkoholavdeling her

Sjekk at eget navn er riktig i utstilleroversikten

Se utstilleroversikten her

Den viktigste delen av markedsføringen skjer ved at dere deler informasjon om arrangementet i eget bransjenettverk – da får vi det mest relevante besøket!

Mer informasjon og materiell finner du her. 

Bestill standutstyr her 
I prisen for standleie inngår vegger, frontpanel og skilt med firmanavn.

Vi ønsker å unngå alt for mye røyk og matos i hallen. Husk å rengjøre grill og lignende på forhånd slik at vi unngår for mye av dette. 

For adresser, frister og annen praktisk informasjon rundt Transport og varemottak, se her

Vi har avtale med hotell i begge byer. Disse må dere selv bestille og betale for. Les mer om hvordan du bestiller i fanen for hotell.
Mer informasjon her

Alt standpersonell må registreres.
Du kan registrere standpersonell her 

Alle bedrifter må selv sørge for at de er registrert hos Mattilsynet som en bedrift som driver med kortvarig salg av mat på slike arrangementer. Selv om våre messer ikke går under salg, så regnes smaksprøver under samme kategori. Her finner du informasjon om selve registreringen. Les mer om mathåndtering og hygiene her.

Her finner du informasjon om sosiale arrangement. 

Dere mottar faktura ca 3 måneder før første messe.

Faktura for standutstyr blir sendt etter messene. Husk å sjekke ordrebekreftelsen for feil når dere mottar den. Feil eller mangler med leveranser av varer og tjenester til arrangementet, må meldes fra om før eller under arrangementet, slik at vi kan utbedre feilen. Meldinger som kommer inn etter at arrangementet er over, gir ikke rett til reduksjon i ordresummen.