Din handlekurv er nå tom!
Messeselskapet ble startet av 3 NTNU studenter tilbake i 1993. Formålet den gang var å bedre tilbudet rundt informasjon om utdanning- og karrieremuligheter ved å arrangere en årlig Utdanningsmesse i Trondheim.
Den første messen ble gjennomført i Trondheim Spektrum i februar 1994 hvor vi inviterte elever og unge voksne fra regionen. Messen ble en suksess, og i de kommende årene ble det etablert 10 årlige utdanning- og karrieremesser, i byer over hele Norge.
Med bakgrunn i kundeopplevelsene og våre egne erfaringer som arrangør av mange store messer i løpet av en kort periode – ble vi fokusert på viktigheten av god kontroll på logistikken rundt hele leveransen. Messeselskapet utviklet seg fra å være en ren arrangør til å bli en totalleverandør av alle nødvendige tjenester og utstyr i forbindelse med arrangementer som messer og konferanser.
Våre konkurransefortrinn i dag er at vi som arrangør og totalleverandør gjennom 30 år har et høyt kunnskapsnivå og gode løsninger – spesielt i forbindelse med logistikk og service.
Vi ønsker å sette kundeopplevelsen i fokus, noe vi sørger for gjennom vår know-how, effektive drift og egenutviklede løsninger med høy spesialisering. I tillegg har vi kontinuerlig fokus på utvikling og innovasjon.
Vi er i dag etablert med en lang rekke årlige bransje- og publikumsmesser og leverer tjenester og utstyr til både små og store kunder på oppdragsbasis. Vi er etablert i Sverige gjennom vårt datterselskap Sweden Fairs AB – og har driftsansvar for årlige messer både i Stockholm og Malmø. Ellers tar vi på oss både små og store tilleggsprosjekt.
Vårt hovedkontor finner du i Dronningens gate i Trondheim. Her har vi en rekke dyktige ansatte med ansvar for våre prosjekter. Teamet jobber mot et bredt utvalg bransjer og segmenter, noe som gir verdifull erfaring og kompetanse.
Avdelingsleder / Rigg- og leveranse
Prosjektmedarbeider / Rigg- og leveranse
Daglig leder
Markedsansvarlig
Grafisk designer
Prosjektleder
Markedsassistent