Her er ei sjekkliste over alt som må være på plass før messene.
Sjekk at eget navn er riktig til markedsmateriell og utstilleroversikt.
Se utstillerlistene her
Den viktigste delen av markedsføringen skjer ved at dere deler informasjon om arrangementet i eget bransjenettverk – da får vi det mest relevante besøket!
Dere finner markedsmateriell og mer informasjon her.
Bestill standutstyr her
I prisen har dere inkludert:
• Hvit messevegg 2,5 m høyde med frontdrager og navneskilt
• Teppe på gulv
• 2 stk konferansebord (mål 120 x 45 cm)
• 2 stk. konferansestoler
• Skinne med 3 spotlights
• Strømuttak for pc og lignende.
• Inkludert 2 billetter til kveldsarrangement med mat og drikke.
Utstyr som skal brukes på stand kan sendes til vårt lager før messen. Dette vil da ligge klart på standen på riggedagen. Hallene ønsker ikke å motta varer direkte dit i forkant av messen, så all transport må meldes fra til oss. Transport meldes/bestilles i dette skjemaet.
Frist for når varer må være ankommet vårt lager er:
El i Innlandet:
El i Østfold:
El i Midt:
El i Nord Bodø:
El i Nord Tromsø:
El i Vest:
Varene sendes til adresse:
Hernes AS
Sutterøygata 16
7502 Stjørdal
Om du ønsker å sende varene på egen hånd med annen transportør så må disse ankomme hallen i riggetiden. Det anbefales at du er der selv for å kvittere/ta imot varene. Vi kan også ta imot varene, men da vil du bli fakturert for mottak/lossing. Husk å merke godset med messenavn og deres firmanavn. Riggetid for alle messer er dagen før messen mellom 13-17 og før messestart dag 1 mellom 08-10.
Adresser til hallene er:
El i Innlandet Hamar:
Scandic Hamar
Vangsvegen 121
2318 Hamar
El i Østfold Sarpsborg:
Quality Hotel Sarpsborg
Bjørnstadveien 12
1712 Grålum
El i Midt Trondheim:
EC Dahls Bryggeri
Strandveien 71
7042 Trondheim
El i Nord Bodø:
Bodø Spektrum
Plassmyrveien 11
8008 Bodø
El i Nord Tromsø:
Fløyahallen
Dramsvegen 206
9010 Tromsø
El i Vest Bergen:
Grieghallen
Edvard Griegs plass 1
5015 Bergen
Vi har avtale med hotell i alle byene. Disse må dere selv bestille og betale for. Les mer om hvordan du bestiller i fanen for hotell.
Alt standpersonell må registreres. Dette er viktig slik at vi får bestilt riktig mengde mat, og for å få adgangsbevis til messen.
Ønsker dere å delta på Aftermessen? Meld dere på her
NB! Det er begrenset antall plasser, så her er det førstemann til mølla.
Dere mottar faktura ca 2 måneder før første messe.
Faktura for standutstyr blir sendt etter messene. Husk å sjekke ordrebekreftelsen for feil når dere mottar den. Feil eller mangler med leveranser av varer og tjenester til arrangementet, må meldes fra om før eller under arrangementet, slik at vi kan utbedre feilen. Meldinger som kommer inn etter at arrangementet er over, gir ikke rett til reduksjon i ordresummen.