Her er ei sjekkliste over alt som må være på plass før messene.

Sjekk at eget navn er riktig til markedsmateriell og utstilleroversikt.

Se utstillerlistene her

På forsiden av besøkssidene har dere mulighet til å ha en kort film liggende. Denne kan sendes inn til el@messeselskapet.no eller via wetransfer.com. Filmene legges ut fortløpende når vi får de inn. 

Den viktigste delen av markedsføringen skjer ved at dere deler informasjon om arrangementet i eget bransjenettverk – da får vi det mest relevante besøket!

Dere finner markedsmateriell og mer informasjon her. 

Bestill standutstyr her 

I prisen har dere inkludert:
• Hvit messevegg 2,5 m høyde med frontdrager og navneskilt
• Teppe på gulv
• 2 stk konferansebord (mål 120 x 45 cm)
• 2 stk. konferansestoler
• Skinne med 3 spotlights
• Strømuttak for pc og lignende
• Digital leadsregistrering (2 brukere)
• Inkludert 2 billetter til kveldsarrangement med mat og drikke.

 

Deres eget utstyr som skal brukes på standen kan sendes til vårt lager eller lokal terminal i Trondheim/Bergen før messen. Dette vil da ligge klart på standen på riggedagen. Hallen ønsker ikke å motta varer direkte dit i forkant av messen, så all transport må meldes fra til oss. Transport meldes/bestilles i dette skjemaet.

Les mer om transport her. 

Vi har avtale med hotell i alle byene. Disse må dere selv bestille og betale for. Les mer om hvordan du bestiller og hvilke frister som gjelder i fanen for hotell.

Mer informasjon her

Alt standpersonell må registreres. Dette er viktig slik at vi får bestilt riktig mengde mat, og for å få adgangsbevis til messen.

Du kan registrere standpersonell her.

Ønsker dere å delta på Aftermessen? Meld dere på her 

Legg merke til at selvom dere har 2 billetter inkludert i standleien, så er dere ikke automatisk påmeldt Aftermessen. Alle utstillere må melde seg på med det antallet de ønsker å delta med. 200 kr i egenandel per person når det er flere enn 2 deltagere.

NB! Det er begrenset antall plasser, så her er det førstemann til mølla.

Dere mottar faktura ca 2 måneder før første messe.

Faktura for standutstyr blir sendt etter messene. Husk å sjekke ordrebekreftelsen for feil når dere mottar den. Feil eller mangler med leveranser av varer og tjenester til arrangementet, må meldes fra om før eller under arrangementet, slik at vi kan utbedre feilen. Meldinger som kommer inn etter at arrangementet er over, gir ikke rett til reduksjon i ordresummen.